Servis

Servis Ekibi

Uzman bir kadroya sahip olan servis bölümümüz, pencerelerinizin ilk günkü mükemmelliğini muhafaza etmenizde size yardımcı olmaktadır. Şikayetinizi, 0212-7360801 no’lu telefona bildirdikten veya servis talep formunu elektronik posta ile ilettikten en fazla 48 saat sonra, servis ekibini kapınızda bulacaksınız. Şikayetinizi formun ilgili kısımlarında detaylı ve net olarak bildirmeniz, ekibimizin hazırlıklı gelmesini sağlayacaktır.

Kullanım süresince yaşanan problemlerin çözümünün yanısıra, Servis Ekibimizin bir diğer sorumluluğu da, zaman içinde oluşan bakım ihtiyacının karşılanmasıdır. Ürünün satışıyla birlikte kullanıcıya teslim edilen Bakım Kiti düzenli uygulandığında, bakım anlamında geriye kalan tek ihtiyacınız ürünlerin şartlara bağlı bir süre sonunda yeniden boyanması olacaktır. Özellikle dış mekana bakan yüzeyde sıcaklık, rutubet, yağış gibi hava şartlarının doğal bir sonucu olarak ortaya çıkan boya ihtiyacı herhangi bir profesyonel boyacı hatta meraklı bir kullanıcı tarafından da ürünle birlikte temin edilen talimatlara uygun hareket etmek şartıyla yerine getirilebilir. Ancak bu konuda size en profesyonel hizmeti eğitimli Servis Ekibimiz verecektir.

Servis Tekniği

Servis aşağıdaki kusurlara karşı yapılan işlemleri kapsamaktadır.

  • Doğramanın malzemesinde oluşmuş deformasyonlar.
  • Boya yüzeyinde oluşmuş kusurlar.
  • Aksesuarlarda oluşmuş arızalar.

Ürün kullanıcısına satış esnasında teslim edilen bakım kiti ve talimatının dikkatli bir şekilde kullanılıp uygulanmasıyla tüm bu kusurların oluşmasını önleyebilir ya da geciktirebilirsiniz. Her halükarda oluşan sorunlara karşı gereken tüm müdahaleler, eğitimli servis sorumlularımız tarafından fabrika ortamına denk şartlarda özenle gerçekleştirilir.

Servis Talep Formu

Şikayetinizi 0212-7360801’e telefonla bildirebilir, servis@arbor.com.tr‘ye elektronik postayla iletebilir ya da ihtiyacın tam olarak belirlenmesi ve en hazırlıklı bir şekilde müdahale edilmesi icin en iyisi Servis Talep Formu’muzu doldurabilirsiniz.